niedziela, 5 czerwca 2016

Wyniki konkursu


Cześć! Konkurs dobiegł końca już kilka dni temu, czas na najmilszą część czyli wyłonienie zwycięzców. Wszystko podliczone. Dziękuję w imieniu swoim i Ragazzy za tak liczne uczestnictwo! 
Ja wylosowałam pierwszą zwyciężczynię, Ragazza wylosuje jutro drugą. 

UWAGA! Zgłoszenie odrzucane było od razu, gdy nie spełnione były trzy pierwsze, obowiązkowe, punkty (obserwacja bloga mojego i Ragazzy, podanie wybranego przez siebie zestawu i e-mailu). Niestety zdarzyły się takie przypadki. Zdarzyły się też dwa takie, że w zgłoszeniu była podana nieprawidłowa nazwa. Zauważyłam je i uznałam. 





LISTA UZNANYCH ZGŁOSZEŃ I UZYSKANYCH PUNKTÓW (LOSÓW)
liczby po lewej - liczby porządkowe
liczby po prawej nr zgłoszenia








I najważniejsze!
ZWYCIĘŻA...


NIKA :P



Jeśli wybrałaś zestaw nr 2 i zgłosiłaś się też u Ragazzy (KLIK) sprawdź proszę jeszcze jutro jej blog, bo drugą osobę, która zgarnie zestaw nr 2 wybierze ona, jutro :)


To chyba tyle dziś :) Gratuluję zwyciężczyni. Skontaktuję się z tobą niebawem :)

10 komentarzy:

  1. Och, szkoda, że nie udało mi się zgłosić ;c Gratuluję zwyciężczyni!
    miiddi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ;3 Jesteśmy na liście ^^ Nie możemy się doczekać wyników ;3 Pozdrawiamy i ślemy gratki dla NIKI ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :D Może następnym razem się załapie na konkurs ;)
    http://niegrzeczna1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje bardzo ;d ale fart ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje wszystkim zwycięzcą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to możliwe ,że nie znajduje się na żadnej liście ,a podałam wszystko prawidłowo!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście :o
      nie wiem jak to się stało, na kartce, na której podliczałam wszystko musiało mi umknąć kiedy przepisywałam na czysto
      przepraszam, przykro mi :(

      Usuń
    2. no ok.w następnym konkursie u was wezme udział jak będzie :D

      Usuń
  7. Gratulacje :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń